Moje računalo smrznuti ili preglednik srušio dok sam bio na Payment Gateway. što sada?

Moje računalo smrznuti ili preglednik srušio dok sam bio na Payment Gateway. što sada?

Ako vaše računalo smrznuti, izgubljena Interenet ili vaš web preglednik srušio dok ste bili na Payment Gateway i niste dobili potvrdu narudžbe putem e-pošte od nas, onda je Vaša narudžba bila neuspješna, a plaćanje nije obavljeno.
Bojiš se da bi platili dva puta? Molimo pogledajte izdavatelja Vaše kartice ili online bankarstva prvi vidjeti ako sredstva preuzeta. Sve uplate će biti prikazan u svoj osobni banci odmah računu.
Ako ste još uvijek u dvojbi ili je potrebna daljnja pomoć, kontaktirajte nas.

Ako vam je potrebna pomoć ili imate pitanja, kontaktirajte nas.

Kontaktirajte nas putem:

Dostupni smo tijekom sljedećeg radnog vremena:
  • Od ponedjeljka do petka 09:00 - 17:00