Kako mogu vratiti proizvod (e)?

Kako mogu vratiti proizvod (e)?

Niste sasvim sretni sa svojim naručenim proizvodom? Nema problema, možete uvijek vratiti svoju narudžbu na svjetiljkaisvjetlo.hr. Nakon što primite narudžbu, imate 30 dana dana za registraciju svog artikla za povrat. To se lako radi na našem portalu za povrate.

Ako želite vratiti artikl, pobrinite se da on bude u svom izvornom stanju i pakiranju (koliko god je to moguće) za povrat nama.

Za registraciju svog povrata potreban nam je samo vaš broj narudžbe i email adresa. Onda birate stavke koje se mogu vratiti i kupon za povrat će biti odmah poslan na vašu adresu e-pošte. Sa tim kuponom možete vratiti svoj paket putem punkta UPS.

Bit će naplaćeni troškovi za povrat vaše narudžbe. Taj trošak se automatski oduzima od iznosa za povrat nakon što registrirate svoj povrat. Otkrijte više o našoj politici održivih povrata i zašto morate platiti poštanske troškove za povrat.

Postoji li neki problem s vašom narudžbom?
Ako je proizvod isporučen neispravno, ili je oštećen ili pokvaren, obratite se svojoj službi za kupce. Mi bismo voljeli dobiti fotografiju i/ili opis oštećenja ili kvara. Ako postoji pokvaren ili oštećen proizvod, mi ćemo naknaditi troškove otpreme. Pošaljite svoj povrat na naše skladište u Smaragdweg 52, 5527 LB Hapert, Nizozemska.

Ako vam je potrebna pomoć ili imate pitanja, kontaktirajte nas.

Kontaktirajte nas putem:

Dostupni smo tijekom sljedećeg radnog vremena:
  • Od ponedjeljka do petka 09:00 - 17:00